12 ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΚΕΝΤΡΑ |
Ερμής και Καλυψώ στην ερμηνεία του λόγου
Η καλυπτοφόρα Καλυψώ "εξουσία" μιλάει για τον λόγο και την εκπόρευση του, από τα 12 ενεργειακά κέντρα του ανθρωπίνου σώματος και αποκαλύπτει τα μυστικά του λόγου, της σκέψης και του νου.
Με εντολή του Διός και απεσταλμένο τον Ερμή, θα αναχωρήσει ο Οδυσσέας από το νησί της μοναξιάς και το κελί του παγιδευμένου μοναχικού νοός.
"Ο κόσμος δεν εξουσιάζεται ούτε με τα όπλα ή τα ταγκς ,
όπως αφήνεται να πιστεύεται,
αυτά είναι δευτερευούσης εξουσίας
και έπονται αρκετά στην ιεραρχία της εξουσίας.
Ο Κόσμος εξουσιάζεται με, και από τον λόγο
και ούτως ή άλλως έχει δημιουργηθεί από αυτόν.
Η εξουσία θρησκευτική πρωτίστως και έπεται, η πολιτική
έχει τον δικό της λόγο να επιβάλλεται να διαμορφώνει συνειδήσεις
και να χειρίζεται την αντίληψη των μεγάλων μαζών, όπως θέλει.
Ο λόγος της εξουσίας είναι πάντοτε οινομαγειρεμένος ειδικά
μετά από δείπνα μυστικά.
Δεν είναι πάντα ξύλινος, μπορεί αν είναι και πολύ μελιστάλαχτος
και να ακούγεται σωστός πολύ.
Το πρώτιστο που πρέπει να προσέχει κανείς είναι να αντιλαμβάνεσαι
αμέσως, από που εκπορεύεται ο λόγος
από ποιο κέντρο και σε τι, ποιον απευθύνεται, με ποια έλλειψη και ποια υπερβολή
κλέβοντας την αρμονία και την ομορφιά.
Ο λόγος που απευθύνεται από την περιοχή του Άρη και του κεφαλιού είναι πολεμικός, επιθετικός κατακτητικός και κατευθύνεται στον έμφυτη ανταγωνιστικότητα του ανθρώπου.
"Ο κόσμος δεν εξουσιάζεται ούτε με τα όπλα ή τα ταγκς ,
όπως αφήνεται να πιστεύεται,
αυτά είναι δευτερευούσης εξουσίας
και έπονται αρκετά στην ιεραρχία της εξουσίας.
Ο Κόσμος εξουσιάζεται με, και από τον λόγο
και ούτως ή άλλως έχει δημιουργηθεί από αυτόν.
Η εξουσία θρησκευτική πρωτίστως και έπεται, η πολιτική
έχει τον δικό της λόγο να επιβάλλεται να διαμορφώνει συνειδήσεις
και να χειρίζεται την αντίληψη των μεγάλων μαζών, όπως θέλει.
Ο λόγος της εξουσίας είναι πάντοτε οινομαγειρεμένος ειδικά
μετά από δείπνα μυστικά.
Δεν είναι πάντα ξύλινος, μπορεί αν είναι και πολύ μελιστάλαχτος
και να ακούγεται σωστός πολύ.
Το πρώτιστο που πρέπει να προσέχει κανείς είναι να αντιλαμβάνεσαι
αμέσως, από που εκπορεύεται ο λόγος
από ποιο κέντρο και σε τι, ποιον απευθύνεται, με ποια έλλειψη και ποια υπερβολή
κλέβοντας την αρμονία και την ομορφιά.
Ο λόγος που απευθύνεται από την περιοχή του Άρη και του κεφαλιού είναι πολεμικός, επιθετικός κατακτητικός και κατευθύνεται στον έμφυτη ανταγωνιστικότητα του ανθρώπου.
(Κριός, Κίκονες, Γηρυόνης)
Από την περιοχή του λαιμού και τη Δήμητρας είναι λωτοφαγικός,
στην καλοπέραση και τον εφησυχασμό, στοχεύει.
Από την περιοχή του λαιμού και τη Δήμητρας είναι λωτοφαγικός,
στην καλοπέραση και τον εφησυχασμό, στοχεύει.
(Ταύρος, Λωτοφάγοι, Ταύρος της Κρήτης)
Από τον Ερμή και τους πνεύμονες είναι αμφίσημος και αμφιλεγόμενος
ανοίγοντας τους ασκούς του Αιόλου, διασπά και μπερδεύει.
Από τον Ερμή και τους πνεύμονες είναι αμφίσημος και αμφιλεγόμενος
ανοίγοντας τους ασκούς του Αιόλου, διασπά και μπερδεύει.
( Δίδυμοι, Ασκός του Αιόλου, Τα Άλογα του Διομήδη)
Από την Ήρα και το στομάχι είναι κυκλώπειος, οικογενειοκρατικός
σπηλαιώδης ζηλιάρης κτητικός, σε κλείνει σε μια σπηλιά.
Από την Ήρα και το στομάχι είναι κυκλώπειος, οικογενειοκρατικός
σπηλαιώδης ζηλιάρης κτητικός, σε κλείνει σε μια σπηλιά.
(Καρκίνος, Κύκλωπας, Λερναία Ύδρα)
Από τον Απόλλωνα και την καρδιά υπερβολικά συναισθηματικός
ζαχαρένιος, κυνηγά μια Δάφνη πάντα που τον προσπερνά.
Από τον Απόλλωνα και την καρδιά υπερβολικά συναισθηματικός
ζαχαρένιος, κυνηγά μια Δάφνη πάντα που τον προσπερνά.
(Λέων, Το νησί του Ήλιου, Λέων της Νεμέας)
Από την Εστία της κοιλιάς και των εντέρων τρομερά κριτικός
σχολαστικός και υπερκριτικός, τσακίζει κόκαλα Λαιστρυγονικώς.
Από την Εστία της κοιλιάς και των εντέρων τρομερά κριτικός
σχολαστικός και υπερκριτικός, τσακίζει κόκαλα Λαιστρυγονικώς.
(Παρθένος, Λαιστρυγόνες, Στυμφαλίδες)
Από την Αφροδίτη της μέσης και των νεφρών διπλωμάτης
αναποφάσιστος καλά με όλους σε ένα σακί, τσακίζει το μυαλό
στις συμπληγάδες πέτρες των Πλαγκτών.
Από την Αφροδίτη της μέσης και των νεφρών διπλωμάτης
αναποφάσιστος καλά με όλους σε ένα σακί, τσακίζει το μυαλό
στις συμπληγάδες πέτρες των Πλαγκτών.
(Ζυγός, Σκύλλα και Χάρυβδη, Οι Στάβλοι του Αυγεία)
Από τον Πλούτωνα των σεξουαλικών οργάνων,
σεξουαλικός και σκοτεινός, εστιάζεται μονομερώς στο σεξ με την μορφή χοίρου,
Από τον Πλούτωνα των σεξουαλικών οργάνων,
σεξουαλικός και σκοτεινός, εστιάζεται μονομερώς στο σεξ με την μορφή χοίρου,
(Σκορπιός, Κίρκη, Κέρβερος)
Από την Αθηνά των μηρών βραχώδης φιλοσοφικός
υπερβολικά αυστηρός αλλά και γλυκά τραγουδούν
οι σειρήνες όταν σε σπρώχνουν στον βράχο αυτό.
Από την Αθηνά των μηρών βραχώδης φιλοσοφικός
υπερβολικά αυστηρός αλλά και γλυκά τραγουδούν
οι σειρήνες όταν σε σπρώχνουν στον βράχο αυτό.
(Τοξότης, Σειρήνες, Αμαζόνες)
Από τον Δία των γονάτων, εξουσιαστικός αρχομανικός,
αυταρχικός, στην υποταγή καταλήγει και σε ένα προσκύνημα σε γονατίζει,
Από τον Δία των γονάτων, εξουσιαστικός αρχομανικός,
αυταρχικός, στην υποταγή καταλήγει και σε ένα προσκύνημα σε γονατίζει,
Αιγόκερω, Καλυψώ, Ερμάνθιος Κάπρος)
Από την Άρτεμη των αστραγάλων και των γαμπών
Από την Άρτεμη των αστραγάλων και των γαμπών
αναρχικά φιλελεύθερος στα πράσινα δάση σε σκορπίζει.
( Υδροχόος, Φαίακες, Κερυνίτις Έλαφος)
Και από τον Ποσειδώνα των ποδιών θολός ομιχλώδης προδοτικός
σε οδηγεί στην γοργόνα και σου παίρνει την μιλιά.
Και από τον Ποσειδώνα των ποδιών θολός ομιχλώδης προδοτικός
σε οδηγεί στην γοργόνα και σου παίρνει την μιλιά.
(Ιχθείς, Μνηστηροφονία, Τα μήλα των Εσπερίδων)
Δεν έχει καμία σημασία και κακώς οι άνθρωποι
σκέφτονται παγιδευμένοι πρώτα αυτό, δεν έχει σημασία
αν συμφωνείς ή διαφωνείς με κάποιον
ή αν τα λέει ωραία ευχάριστα ή δυσάρεστα, αλλά, από που τα λέει.
και αυτό πρέπει να γίνεται αστραπιαία .
Δυστυχώς ο εγωισμός και το εγώ των ανθρώπων
εστιάζονται πάντα στην συμφωνία και την διαφωνία, συνήθως,
αρχίζουμε με αυτές τις λέξεις και σπάνια καταλαβαίνουν,
τι κρύβονται πίσω από αυτές.
Να διακρίνεις την πρόθεση τον σκοπό και να βλέπεις πίσω από τις λέξεις
ακολουθώντας τα αντίθετα αχνάρια του Ερμή.
Η ερώτηση του Κόμη Μοντεχρίστου είναι πάντοτε αρκετή
να σε γλιτώσει από πολλούς μπελάδες
Ποιος έχει συμφέρον και τα κερδίζει από αυτά που λέει.
Και το κυριότερο ...τι συνεχίζει να κερδίζει.
Τα μεγάλα κέντρα εξουσίας έχουν το δικό τους βήμα,
βιβλία, εφημερίδες, ΜΜΕ, εσωτερικές θεοσοφιστικές σχολές και με την βοήθεια
και την υποστήριξη από το ασυνείδητο μεγάλης μάζας ανθρώπων
που ελέγχουν και επηρεάζουν σε ρουφάνε σαν κινούμενη άμμος
ό,τι βρεθεί στην επιρροή τους.
Το στόρι παίζεται πάντα στον δίπολο του καλού και του κακού.
Φρικιαστικές ιστορίες συμβαδίζουν με τις παραδεισένιες οδηγώντας σε μια νιρβάνα νου.
Να προσέχεις, αν ένας λόγος, σου αφαιρεί δύναμη ή σου δίνει,
σε αφοπλίζει ή σε κρατάει σε εγρήγορση.
Να είσαι δύσπιστος με κάποιον που σου λέει να παραδώσεις τα όπλα σου.
Τι λέει, και τι παραλείπει, τι αποσιωπά.
Πολλές φορές αυτά που δεν λέγονται και σκόπιμα αποκρύπτονται
είναι μεγαλύτερης σημασίας για τον λέγοντα και τον ακροατή ακούοντα.
Οι ωραίες ιστοριούλες όταν δεν φτιάχνουν,
δεν απευθύνονται στο πνεύμα του πολεμιστή, του αφαιρούν την έννοια του,
είναι ένας πασατέμπτος για να περνάς την ώρα σου και να σκοτώνεις τον χρόνο σου, βαυκαλιζόμενος απλώς.
Να διακρίνεις, αν ένας λόγος σε κοιμίζει
ή σου δίνει δύναμη και σε ξυπνά, σε αφυπνίζει.
Οι ιστορίες οι πρωταρχικές είναι πάντα οι ίδιες
αφού προέρχονται από την ίδια συλλογική πηγή
και ο αφηρημένος πυρήνας τους επίσης.
Έχει σημασία όμως, το δευτερεύον κέντρο
από την οποία εκπορεύονται η πρόθεση και ο σκοπός
και που κατευθύνονται και απευθύνονται, πως χρησιμοποιούνται.
Θα πρέπει να καταλαβαίνεις, όχι μόνο από που και ποιο κέντρο εκπορεύεται, αλλά και από ποιο κέντρο του σώματός σου το συλλαμβάνεις και εσύ, και, το κατανοείς. Αν κάποιο ενεργειακό κέντρο υπολειτουργεί είναι αδύνατο να φθάσει ο λόγος εκεί. Αν υπερλειτουργεί, θα σε παγιδεύσει στη στιγμή.
Εδώ Ομηρούπολη Ελληνούπολη... ΣΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΥΘΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΜΝΗΜΗΣ
Αστραία ©©
Δεν έχει καμία σημασία και κακώς οι άνθρωποι
σκέφτονται παγιδευμένοι πρώτα αυτό, δεν έχει σημασία
αν συμφωνείς ή διαφωνείς με κάποιον
ή αν τα λέει ωραία ευχάριστα ή δυσάρεστα, αλλά, από που τα λέει.
και αυτό πρέπει να γίνεται αστραπιαία .
Δυστυχώς ο εγωισμός και το εγώ των ανθρώπων
εστιάζονται πάντα στην συμφωνία και την διαφωνία, συνήθως,
αρχίζουμε με αυτές τις λέξεις και σπάνια καταλαβαίνουν,
τι κρύβονται πίσω από αυτές.
Να διακρίνεις την πρόθεση τον σκοπό και να βλέπεις πίσω από τις λέξεις
ακολουθώντας τα αντίθετα αχνάρια του Ερμή.
Η ερώτηση του Κόμη Μοντεχρίστου είναι πάντοτε αρκετή
να σε γλιτώσει από πολλούς μπελάδες
Ποιος έχει συμφέρον και τα κερδίζει από αυτά που λέει.
Και το κυριότερο ...τι συνεχίζει να κερδίζει.
Τα μεγάλα κέντρα εξουσίας έχουν το δικό τους βήμα,
βιβλία, εφημερίδες, ΜΜΕ, εσωτερικές θεοσοφιστικές σχολές και με την βοήθεια
και την υποστήριξη από το ασυνείδητο μεγάλης μάζας ανθρώπων
που ελέγχουν και επηρεάζουν σε ρουφάνε σαν κινούμενη άμμος
ό,τι βρεθεί στην επιρροή τους.
Το στόρι παίζεται πάντα στον δίπολο του καλού και του κακού.
Φρικιαστικές ιστορίες συμβαδίζουν με τις παραδεισένιες οδηγώντας σε μια νιρβάνα νου.
Να προσέχεις, αν ένας λόγος, σου αφαιρεί δύναμη ή σου δίνει,
σε αφοπλίζει ή σε κρατάει σε εγρήγορση.
Να είσαι δύσπιστος με κάποιον που σου λέει να παραδώσεις τα όπλα σου.
Τι λέει, και τι παραλείπει, τι αποσιωπά.
Πολλές φορές αυτά που δεν λέγονται και σκόπιμα αποκρύπτονται
είναι μεγαλύτερης σημασίας για τον λέγοντα και τον ακροατή ακούοντα.
Οι ωραίες ιστοριούλες όταν δεν φτιάχνουν,
δεν απευθύνονται στο πνεύμα του πολεμιστή, του αφαιρούν την έννοια του,
είναι ένας πασατέμπτος για να περνάς την ώρα σου και να σκοτώνεις τον χρόνο σου, βαυκαλιζόμενος απλώς.
Να διακρίνεις, αν ένας λόγος σε κοιμίζει
ή σου δίνει δύναμη και σε ξυπνά, σε αφυπνίζει.
Οι ιστορίες οι πρωταρχικές είναι πάντα οι ίδιες
αφού προέρχονται από την ίδια συλλογική πηγή
και ο αφηρημένος πυρήνας τους επίσης.
Έχει σημασία όμως, το δευτερεύον κέντρο
από την οποία εκπορεύονται η πρόθεση και ο σκοπός
και που κατευθύνονται και απευθύνονται, πως χρησιμοποιούνται.
Θα πρέπει να καταλαβαίνεις, όχι μόνο από που και ποιο κέντρο εκπορεύεται, αλλά και από ποιο κέντρο του σώματός σου το συλλαμβάνεις και εσύ, και, το κατανοείς. Αν κάποιο ενεργειακό κέντρο υπολειτουργεί είναι αδύνατο να φθάσει ο λόγος εκεί. Αν υπερλειτουργεί, θα σε παγιδεύσει στη στιγμή.
Το σωστό είναι να διατηρείς το μέτρο, την αρμονία την σωστή αναλογία, τον Ασκό του Αιόλου κλειστό , τα Άλογα του Διομήδη ήρεμα και τον διάλογο εσωτερικό ή εξωτερικό λογικό.
Εδώ Ομηρούπολη Ελληνούπολη... ΣΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΥΘΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΜΝΗΜΗΣ
Αστραία ©©
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου